Nákupní košík

nemáte v košíku žádné zboží

Úvodní stránka » Obchodní podmínky

1. OBJEDNÁVÁNÍ Zboží můžete objednávat non-stop, přímo z pohodlí Vašeho domova. Objednávat lze jednoduše pomocí virtuálního nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese.

2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY Úspěšně uzavřená objednávka je potvrzena na Váš e-mail. Dbejte proto zvýšené pozornosti při vyplňování všech údajů při uzavírání objednávky (správné tel. číslo, ulice vč. čísla popisného, e-mailová adresa). Pokud neobdržíte e-mailové potvrzení o uzavřené objednávce během několika minut, objednávka se z nějakého důvodu nezaznamenala nebo byla uvedena špatná e-mailová adresa. V tomto případě nás kontaktujte.

3. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží. Každou objednávku uzavírejte s rozmyslem, zboží objednáváme v zahraničí a nelze zrušit objednávku zboží, které je již na cestě v letadle.

4. BALNÉ, POŠTOVNÉ A PLATBA Objednané zboží vám zašleme Českou poštou. Českou poštou vám můžeme také zaslat max. 1 pytel krmiva. Aktuální Cena poštovného a doběrečného je uvedena v sekci "Doprava zboží". Velké líhně a odchovny můžeme přivézt i osobně - konkrétní způsob domluvíme telefonicky.


Krmivo vozíme naším autem a pro prodej krmiva platí následující podmínky:


Při osobním odběru krmiva poskytujeme slevu 10,-Kč na 1 pytel krmiva!

Při objednávce do 100 km, doprava ZDARMA (min. objednávka 500,- Kč)!

Při objednávce nad 100 km je minimální objednávka krmiva 100 kg a jednorázový poplatek za dopravu:

- při odběru 4 až 9 pytlů - 200,- Kč

- při odběru 10 až 19 pytlů - 100,- Kč

- při odběru 20 a více pytlů - ZDARMA


Pro přesné určení rozsahu rozvozu zdarma, je rozhodující NEJRYCHLEJŠÍ trasa dle stránky www.mapy.cz.


5. DODACÍ LHŮTA Skladové zásoby jsou vždy u jednotlivých druhů zboží uvedené. Pokud zboží není skladem, je nutno počítat s časem nutným pro výrobu (v nejvyšší sezóně nemá ani výrobce všechny výrobky skladem), dopravu ze zahraničí a v některých případech také s časem na vyzvednutí z celního skladu. Zboží které máme na skladě odesíláme obratem. V případě, že by měla být dodací lhůta delší než 3 týdny, budeme Vás obratem kontaktovat.


6. VÝMĚNA ZBOŽÍ V případě potřeby (např. nevhodně objednané zboží) Vám nepoužité a nepoškozené zboží v originálním obalu vyměníme za jiný druh. Neodkladně nás informujte a společně se domluvíme na dalším postupu. Náklady spojené s výměnou zboží nese v plné výši kupující.


7. PODMÍNKY PRO ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY - ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ   Právo zákazníka na odstoupení - Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Právo na odstoupení podle předchozí věty se nevztahuje na zákazníky, kteří zboží zakoupili osobně, bez ohledu na skutečnost, zda zboží rezervovali na stránkách www.lihne.cz či nikoliv.

Právo dodavatele na odstoupení - Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Vrácení zboží zákazníkem - Nejdříve nás prosím kontaktujte, nejlépe písemnou formou - e-mailem. Zboží nám zasílejte pouze jako doporučenou zásilku nebo balík. V žádném případě ne jako dobírku - bude Vám vrácena. V případě, že je nám zboží vráceno v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, poškozený obal, opotřebení zboží apod.). V případě odstoupení od smlouvy vracíme zákazníkovi již zaplacenou kupní cenu nebo její část. Kupní cena nebo její část bude zákazníkovi vyplacena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 14 dnů po vrácení zboží. Pro vrácení kupní ceny vždy uvádějte vaše bankovní spojení.


8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem obchodní sdělení s novinkami a nabídkami. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.

9. REKLAMACE Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními Občanského/Obchodního zákoníku a Zákona na ochranu spotřebitele. Zákazník je povinen po převzetí zboží toto řádně prohlédnout a zkontrolovat! V případě poškození nás neprodleně kontaktujte a společně se dohodneme na dalším postupu. Na pozdější reklamace (zřetelné zevní poškození vzniklé např. při přepravě) nebude brán zřetel. V případě oprávněné/prokázané vady zboží, na které se vztahuje záruka, má zákazník právo na jeho bezplatnou opravu nebo výměnu. Reklamaci zákazník uplatňuje zásadně přímo u nás - v sídle provozovatele (Letošov 111, 683 33 Nesovice), příp. na naší prodejně (Nesovice 28). Ve všech případech kdy reklamujete zboží uvádějte i vaše bankovní spojení pro případné vrácení finančního obnosu.

Nahoru

 
lihne.cz | tel: +420 602 233 309 | info@lihne.cz

ČlánkyNákup na splátkyPoradnaObchodní podmínkyDoprava zbožíKontakty

vytvořilo: intencio s.r.o.